2013.11.15.
06:04

Írta: Idill

Kilencedik

idi_1384491838.JPG_897x693

Bevégeztetik. Mit is mondhatnék, úgy néz ki, jóga tanár leszek... Egy „munkanapunk” van hátra, most csütörtök este van.

A nyolcadik hetünk hétvégéje nagyon mozgalmasan telt. Tiszta zizi voltam, azt se tudtam hova kapjak, mivel az a hétvége volt az, amikor még el tudok menni ide-oda. Kerestem fodrászt, úgyhogy most szombaton megyek hullámosra száríttatni a diplomaosztó előtt (55 dollár ejjj). Elbúcsúztam Santa Monicatól, ahol már kamatoztattam, hogy bikram tanár vagyok: a Lulu Lemonban méregdrága melegítőt vettem magamnak, 30 dollárral kevesebbet kellett fizetnem, csak felmutattam a nyakamban lógó igazolványt. Szombat este elmentünk vacsizni meg egy clubba páran, ezt kihagyhattam volna, mert sok pénz ment el rá, fáradt voltam, és inni sem ittam a többikkel, de végül is utolsó szabad szombat volt, és legalább ezt is láttam –páran jól berúgtak hehhe-. Vasárnap reggel tiszta káosz és egy órás mérlegelés és tanácskozás után úgy döntöttem, hogy befizetek és elmegyek egyedül az Universal Studioba. Több helyre hívtak, mindenki szétszéledt, de aztán volt, aki rábeszélt, hogy ezt ne hagyjam ki, és nagyon boldog voltam, hogy emellett döntöttem. Mivel ide is drága a belépő nem tudtam elcsalni senkit, meg van, aki marad még egy hetet - jönnek rokonai -, és velük megy el megnézni, egy szónak is száz a vége: az Universal Studios szenzációs! Háromnegyed napom volt ott, de még így is maradt olyan, ahova nem tudtam bemenni. Voltam a Lila akác közben, a Jurassic Parkban, a Múmia hullámvasúton, King kong felborította a buszunkat, Shrek 4D színház, Bates Motel a Pszicho ház, a Cápa majdnem elkapott egy tó mellett ahogy elhaladtunk, voltam a Vissza a jövőben helyszínein, és még oldalakon keresztül mesélhetném és sorolhatnám: imádtam! Ha még maradnék, egyszer biztos visszamennék.

De ami a lényeg: a kilencedik hét, s a jóga, és a Bikram family… Hétfőn két hét késéssel megjött, aminek meg kell. Nincs is ezzel baj, engem ez sosem szokott zavarni, és legalább nem marad ki. Ellenben én olyan készen voltam két napon keresztül a jógaórákon, hogy nem hittem el. Ugyebár hajtom magam a pódium előtt két hete, és lehet amiatt is, de állandóan elfogyott az erőm. Csillagokat láttam, a fülem eldugult, éreztem, hogy a vérnyomásom felmegy, többször az ajkamba haraptam erősen, hogy ne ájuljak el. És mint egy ló annyit izzadtam, a testem hetek óta tartotta a vizet, nah most asszem kijött, sovány is vagyok. Narancs- citrom - méz - só - forró víz koktélokat kevertem magamnak, és azt ittam a jógán, hogy bírjam. Most már túl vagyok rajta, jelentem túléltem! Egyszer Bikram velünk jógázott, mert egy mexikói énekes sztár Nacho Cano tartotta az órát, hát nem nagyon bírta az öreg hehhe. Bezzeg az éjjeli filmnézést azt bírja, arról nem szokott le. Megint tartott órát Tricia, hm amikor előtte álltam és üvöltötte hogy TEACHERS!!!!!!! azért borsózott a hátam, jó érzés volt nagyon, ez a csaj nagyon el tud ragadni, mindenki imádja.

A diplomaosztós demonstráció csapat mai nap úgy néz ki véglegessé vált, és sajnos nem változott. Bikram még nem is látta őket, Rajashree ma rájuk nézett, de mindenkit bent hagyott. Az egyik lány, akinek gazdag a papája, és összejött az egyik pasi tanárunkkal, kiment Bikramhoz előadáson, hogy javítsa ki az álló spárgáját. Bikram húzta, vonta, mondta neki, hogy csináljon és mit, de szegény lánynak nem sikerült, aztán elzavarta, hogy ettől ő még nagyon messze van – mégis bent maradt a demo csapatban -. Szomorú vagyok, hogy olyanok is lesznek benne, akiknél ügyesebb vagyok, de biztos így kellett lennie. Ők minden óra után gyakorolnak, és a szombat délelőttjük is ezzel fog elmenni, de szerintem megéri.

Hogy érzem most magam itt a végén? Számolok vissza… Nem tart itt semmilyen álom –állásajánlat hehhe, nem találtam meg életem párját itt, és nem minden úgy alakult, ahogy szerettem volna. De nagyon büszke vagyok, mert fejlődtem, és sosem adtam fel, egyszer sem mentem ki az óráról, mindig küzdöttem hogy a legjobbat hozzam ki magamból. Vannak itt olyanok, akik például a második anatómia vizsgán is megbuktak, és nem diplomázhatnak. Van olyan, aki a dialógust nem tudta megtanulni és nem kapja meg a bizonyítványt. A tanulás, kemény kiképzés, fizikai és érzelmi megterhelés, valamint a kapcsolatteremtés területein jól vizsgáztam. Magam miatt vagyok itt, és azt hiszem ez a része sikeres volt. Minden most kezdődik el hehhe. Igyekszem a helyes úton maradni, és folytatni, amit elkezdtem, még ha kicsit el is vagyok most szontyolodva. Minden okkal történik, és ezt nem fogom elfelejteni. Reszkessetek, mert hamarosan érkezem! Szombaton igyekszem utoljára jelentkezni, reméljük, már mint Bikram jóga tanár. Sok puszi addig is!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bikramyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr335634905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi és Fóka 2013.11.15. 16:53:28

Nagyon várlak haza kis jóga tanárom!!!!!:)
süti beállítások módosítása