2013.09.25.
00:40

Írta: Idill

Félhold állás

Siker! 285. -ként végre ma a délutáni órán felmehettem a színpadra, bemutatkozhattam Bikramnak, és mikrofonban taníthattam mindenki előtt az Ardha Chandrasana/ Half Moon pózt in English. :)

Kiskorom óta tanulom az angolt és a színpad sem riaszt el:) - igaz rég volt ugyan, de nyertem kerületi szavalóversenyt, és vezettem le gimnáziumi szalagavatót és nem is egyet hehhe -, mégis mintha kívülről láttam volna magam, a hangszórókon pedig a hangom ezerrel, hát....... izgi volt, de nagyon jó élmény!

Végig mondtam , nem hagytam ki semmit, ügyeltem a technikára, gyorsaságra, és szerencsére meg lett az eredménye :D Nagyon nagy taps, és nagyon nagy dicséret AMAZING hahha hangzott el Bikramtól:))) Azt mondta én vagyok az első, aki úgy cserélt fel egy - két szót, ahogy ő szokta: jókor, jó helyen hihhi. (gondolom a CDjét hallgatva rögzülhetett be 2 apróság, arra gondolt.) És szerinte jó energiával is mondtam juhhuu:) Mivel Puskást már más magyartól kérdezte, nálam Gábor Zsazsával huzakodott elő: tudom-e ki ő, mert ő is a tanítványa volt. :)) Úgyhogy nyugalom és boldogság van, többiek még éjjelig színpadra mennek, mi magyarok 5en túl vagyunk.. Hehhhh, lehet tanulni a többit - hozzá teszem, mostantól még jobb kedvel teszem ezt -:) Thanks God! :D pusz: Ildi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikramyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr695532380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása