2013.10.05.
09:33

Írta: Idill

Rolling

by-6poses_1380957765.jpg_826x960

Péntek este van.. A hétnek még nincs vége, mert reggel még van egy edzés… de az már a legkevesebb. Azt mondhatom, zárjuk a 3. hetet! Hát izgi volt, most aztán belehúztunk, minden nap volt egy anatómia előadás, és egy kiscsoportos óra (feleltetés). Az anatómia tanár hatalmas forma, érdekes diavetítéssel a háttérben mutatta be a csontrendszert, izomrendszert, és idegrendszert. Ezekből hétfőn 30 kérdéses teszt lesz. A kiscsoportos órákon a 26 gyakorlatból az 5.ig jutottunk el, mindenkit lefeleltettek, ha kellett többször is. Eddig csak sikerélményeim vannak szerencsére, a dialogue-ot szóról szóra meg tudom tanulni, és nem görcsölök rajta, mondhatni ügyesen tudom prezentálni :P .

Minden napom reggel 7től éjfélig tele volt zsúfolva. Úgyhogy drágák vagytok, írnék én szívesen többet, de egyszerűen nincs időm..

Volt egy –két húzós jógaóra is, egyik reggel rengetegen kirohantak, sírógörcsöt kaptak, ki kellett a nagyobb ajtókat tárni, mert állítólag megemelték a fűtést. Én nem nagyon érzékeltem, végig csináltam azt is, bár kicsit gyengébbnek éreztem magam, mint máskor, de a női örömök is aznap köszöntöttek be hozzám, meg előző nap kevesebbet ettem, így ezeknek tudtam be.  Az az óra kicsit olyan volt, mint egy átjáró ház........ többen a falnál, lábukat felpolcolva feküdtek, minden második ember kóválygott kifele. Majd a legutolsó gyakorlatnál elindult az öntözőrendszer, a mennyezettből valami leszakadt, ömlött le a tanárokra valami fekete lé hahha, beindult a sziréna, DE az utolsó légző gyakorlatot mégis végig kellett csinálnunk és utána hagyhattuk el a termet vészkijáratokon, stb. Egyébként már elég sokan betegek, lázasak, köhögnek, remélem én megúszom.

Egyik pillanatban hulla álmos vagyok, másikban fel vagyok teljesen pörögve, hihetetlen, ami itt folyik. Egyre jobban ismerkedek össze a többiekkel, nagyon jókat nevettünk most is a kiscsoportoson. Bikramot és Rajashreet mindig más helyettesíti, így nagyon sok érdekes tanár jött el hozzánk, és ezáltal sokféle edzésünk is volt. Már egyszer- egyszer azt is megmondják: melyik oldalra állj a jógán, nem csak azt, hogy melyik sorba. Nekem egyébként teljesen mindegy, jógáztam már mindenhol, jó mindenhol, egyedül a pódium elé még nem mertem állni hihhi.

Persze nem minden fenékig tejfel, van olyan, amit nehezen viselek, de ennek sem a jógához sem a tanuláshoz nincs köze - szabadidőben is komoly tréning ez, és ezt is meg kell tudnom magamban oldani -.

Amúgy nagy szigor van még mindig, de egyáltalán nem bánom, azt hittem egy pohár fröccs vagy egy slukk cigaretta fog hiányozni, de eszembe sem jut még hétvégén sem. Szóval keep on rocking hehhe, remélem ti is otthon, és Ti is írhattok ám többet, én is kíváncsi vagyok, mi van Veletek!

A hétvégén sok tanulás lesz, és terveim szerint vasárnap Venice beacht kéne felfedezni – mivel itt 32-33 fok lesz, nem kéne kihagyni a strandolást..- Sorry, ne utáljatok, szerdán itt is lehűl 20 fokra nyugi! :D Szóval sok csók nektek, azért kérek szépen egy kis drukkolást is, mert ez még csak az egyharmada a tréningnek, és szerintem szükségem lesz rá.. ;) szeretettel: Ildike :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikramyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr25552278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása