2013.11.09.
09:28

Írta: Idill

Nyolcadikat zárom..

by-26poses_1383985598.jpg_794x1024

Nyolcadik hét: done. Mindegyik nehéz volt a maga módján, de talán ez a legnehezebb. Minden nap 4-5 óra alvás, általában végeláthatatlan és kissé unalmas előadások déltől négyig majd este kilenctől éjfélig ugyanazokon az irtó kényelmetlen székeken. Az emberek egyre feszültebbek, többen rebesgetik, hogy mennének már haza. Tudjátok ugyanaz a napi rutin, ugyanaz a kaja, semmit sem szabad, csak amit ők mondanak. Nem mehetsz ki pisilni, nem hozhatsz semmilyen elektronikai cikket a 2. emeletre, jóga és forróság napi kétszer, és ezek után Bikram simán betesz nekünk mg egy két és fél órás katasztrófa filmet… A termet lehűtik a film nézés idejére, szétfagyunk, és ha elalszunk: felrúgnak szó szerint, járkálnak körbe és nézik, hogy figyeled-e a vásznat.. Hogy mindezt hogy élem meg? Pipán. Még sírni egyszer sem sírtam mióta itt vagyunk, csak puffogok.. Hehhe azt is csak a filmek miatt, amiknek nem látom értelmét. Főleg én, aki a bekómálás egyik mestere vagyok… Mindig viszek le kispárnát s azon aggódom, hogy elveszik.. De fedezzük egymást, így még nem volt para, de 20-30 percenként így is úgy is fel kell kelni, mert jönnek ellenőrizni és ez nagyon kifacsaró. Néznék én hajnalig filmet, de ezek amiket nézetnek velünk.. Te jó ég!:)

Az egyetlen fő örömem a jóga még mindig, most minden nap Bikram tartotta a délutánit és mindig előtte álltam, nagyon jól megy, s ennek örülök nagyon. Most is jönnek hozzám emberek, hogy milyen ügyes vagyok, ma például megkért egy lány hogy álljak mellé, mert ő mindig csak néz engem, hogy milyen energiám van, és bárcsak neki is ennyi lenne:) Ez azért nagyon megdobogtatja a szívem:) Ma mondjuk megijedtem mert elkezdett fogyni az erőm.. Reggel orrvérzéssel ébredtem, és fájt a gyomrom, plusz kimentem wcre de pisilni nem tudtam. Most már jobban vagyok, ettem ma sokat, remélem holnapra kutya bajom. Jah igen diétázom: grill husi, sali, kevés rozskenyér, ritkán ananász, görögdinnye reggelire meg kása, fehérjéből tojásrántotta:) De nyugalom: eszem ezekből bőven. A menstruációm szépen kimaradt ehhhh.

A héten szinte állandóan Bikrammal voltunk, mondják is hogy 10 éve egy tréningen sem vett ennyit részt, úgyhogy nagyon szerencsések lehetünk. Hozzám annyit szólt a héten jógán, hogy guggoljak bele a toe stand poseba kéz nélkül – ez egy haladó póz már -, illetve  a kobránál kérdezte, hogy mért jön szét a sarkam, de azonnal korrigáltam. Másokkal ahogy beszél huhhuuu kihullik egyesek haja, szó szerint mindennek elhord ha valamit rosszul csinálsz, ordít nagyon kemény.

Úgyhogy röviden ennyi van velem. Ha le kellene írni egy papírra hogy mi szól amellett, hogy haza menjek, és miért jó itt lenni, akkor a haza nyer:) Persze már most érzem, hogy sokan nagyon- nagyon fognak hiányozni, akikkel lehet soha többé nem találkozom, és biztos elérzékenyülök a véghajrában, ahogy mindenki. Életem talán legérdekesebb élménye ez… Annyira összetett, majd otthon fog leülepedni azt hiszem. Kedden lesz a 90. edzés! OMG! A hétvégén még egy nagy bomolás lesz, mert a jövő hétvégénk már nem szabad, ez lesz az utolsó…. Gyönyörű Kalifornia! Visszajövök, ígérem:) Kérlek drukkoljatok, hogy ne betegedjek le itt a végén… A lelki dolgokat azt hiszem megoldom, ha eddig sikerült..:) Nagyon hiányoztok! Hiába nincs otthon sanyarú sorsom, a világ egyik legszerencsésebb embere vagyok amilyen családom, barátaim vannak:) Csoda hát hogy honvágyam van hihhi? Nah meg a kis önállóságom.. Csak én meg Rubi.. Hehh:) Hamarosan találkozunk. ;) Jók legyetek! Csókok, Idill

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bikramyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr445621592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi és Fóka 2013.11.12. 10:31:39

Szia Fiam!

Mindig olvasom a blogodat. Nagyon nagyon ügyes vagy. Alig várom, hogy itthon a te jóga órádra menjek. Arra tényleg fogok járni. :) Várunk haza! Légyszi majd írd meg újra, hogy pontosan mikor jössz!!!

Sok Puszi Neked!
süti beállítások módosítása