2013.09.15.
04:01

Írta: Idill

Utazás

Immáron hullafáradtan az Angyalok városából a Hotel szobámból jelentkezem :)

Mondjuk, ha a csajokkal + Olivérrel hihhi nem búcsúzkodtunk volna pénteken délután 6tól este 11ig, és időben ágyba kerültem volna, lehet, más lenne… De nem számit, főleg mert olyan jó volt a péntek, és még csomó hasznos tanáccsal elláttak…. imádlak Titeket :D

Szóval utolsó simításokkal végeztem szombat hajnali 1kor, majd keltem 3:40kor. Liszt Ferencre 5re kiértem (túlsúly: 23 helyett 25.. De kedvesen megkérdezte a lány hova megyek, majd súgta, hogy legközelebb legyen 23.., szóval megúsztam:) , majd Rómából fél 10kor indultam tovább. Ide a szobámba beesve otthon vasárnap hajnali 1 volt, szóval gondolhatjátok, mennyire kóválygok :P

Alitaliához volt mindkétszer szerencsém, és nem is rossz, sőt, kellemesen csalódtam bennük. Bár Rómától degeszre etettek és eléggé bele épültem a székbe, de - szerencsére mint rutinos utazó - elvoltam: tanulás, film, zene, alvás felváltva.

Ami nagyon fura, hogy halálos nyugalomban voltam/vagyok, mintha minden nagyon természetes lenne. Lehet, még nem fogom fel? Nem tudom… ESTAval simán kedvesen beengedtek a citybe, a nagy kofferem is rögtön jött, majd húztam a 25 kg-ost meg a kézit aranyosan a buszmegállóba. Ott már éreztem, hogy homályosodik a kép, 30 fokban merengtem a messzi távolba hahha :)))

Fél óra múltán megérkezett a Radisson Shuttle busza, és még pár helyen begyűjtöttünk embereket, majd 15 perc múlva célba értünk. Amennyire körbenéztem itt már most sok a jógás:) Szoba a 6.on teljesen rendben van, reptér közelsége lévén nincs terasz és nem lehet szellőztetni ennyi a hibája, de ezt tudtuk, hogy ilyen. Ágy óriási, mindjárt bele is vetem magam. A szobatársam Kati mostanában indul otthonról, hát szegény.. Én nagyon örülök most, hogy egy nappal korábban jöttem, ennyi pihi szerintem kell a tréning kezdete előtt.. Holnap minden kiderül :)

A repcsin még azt tervezgettem, hogy első dolgom fejenállás plusz egy kis Ardha-kurmasana póz lesz ha ideérek.. de nem.. Inkább alvás:P puszillak benneteket, Idill.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikramyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr615514833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása