2013.10.12.
09:57

Írta: Idill

Negyedik hét vége felé...

venice_1381564090.JPG_993x741

Huhhh azt hittem, fogok tudni írni hét közben.. de nem.. Bocsánat bocsánat sziasztok hiányoztok hihhi! Hm megint péntek. El kezdett rohanni az idő!

Múlt hétvégén gyönyörű nyár volt itt Los Angelesben: 30 fok felett. Szombaton elmentünk a mosodába, felfedeztük, hogy megy ez (Bikramos furgonnal). Hát nem túl jó környéken van, és a mosoda sem túl patent, szerintem én maradok a kádban mosásnál, az nagyon bevált egyébként. Vásároltunk kaját, aztán a medence mellet tanultunk, majd este elmentünk bűnözni: Pizza Hutos pizzát hoztunk haza, amit egy kellemes Los Angelesben játszódó vígjáték nézése közben meg is ettünk.

Másnapra összeszerveztünk egy kis csapatot, és elmentünk Venice beachre. Hát érdekes! Igazi hippi hely. Mindenhol pöfékelték a jointot, és Dr. Green is rendelt:)) De a tenger gyönyörű ott is, a fagyi isteni volt ott is, a sétáló utca habár itt- ott ijesztő, azért hangulatos, egyszerűen tiszta Amerika! :D Szólt a homokban a konga, a gitár, Jim Morrison. :)

Hétfőn 30 kérdéses anatómia teszt volt: nem vittem túlzásba a tanulást itt, mert otthon már előre átnéztem, és volt puskám. De annyi tanár volt bent, hogy a puskát nem mertem elő venni, de ahogy láttam a kérdést ugrottak be a dolgok sorban.. Tegnapra javították ki: jelentem 30ból 29 jó lett hihhi.

A héten a posture clinicekre tanultam szabadidőben, és ezért néha kihagytam a reggelit, csak vmit bekaptam a szobában. Csütörtökön pedig kitaláltam, hogy beállok a pódium elé most már, középre: a frontra, reggel. Mivel már sem csontom sem izmom sem semmim nem fáj, az otthonról hozott meghúzott farizmom is elmúlt talán, gondoltam miért ne?! Sokszor odajönnek hozzám, hogy milyen szépen jógázom, s ez nagyon jól esik, és buzdít kicsit :) Nos azon a reggeli órán az állógyakorlatok végére elfáradtam… ilyen itt még nem volt velem, de persze végig csináltam, csak nehézkesen. Óra végén megint beindult a tűzjelző meg az öntöző. Vajon rohadt meleg volt azért, vagy mert rohadt meleg volt azért? :PNah mindegy a délutáni órán emiatt kitaláltam, hogy megint odaállok, hogy rájöjjek tényleg én vagyok-e gyenge, vagy ott van sokkal melegebb – Ildi logika :D -. Meglepetésünkre ezt a jógaórát Bikram unokahúga tartotta, aki mellesleg itt vezető tanárunk, talán ő tőle tart mindenki a legjobban. Klassz órát tartott egyébként, élveztem is, de teljesen kimerültem… A kezem remeget a végén. Fuhhh a tanulság tehát: rohadt meleg van ott középen valóban, és nem tehetem meg hogy keveset eszem, kész, kivitelezhetetlen. Ma már reggeliztem rendesen, és délután vittem be magammal mézes citromos teát, szerintem az is segített.

A terem elé minden jógaóra előtt kitolnak kétkádnyi jeget, ebből bőven szoktam a kulacsomba lapátolni. A meleg órákon úgy nyakaltam, hogy szerintem kicsit a torkom oda lett, de ma már megettem vagy 10 szem foghagymát, remélem, nem leszek beteg. És ami szuper: bejelentették, hogy a szombat reggeli jogát elengedik nekünk juhhu két nap csak a miénk ezen a hétvégén! Tehát pihi :)

Vannak azért érdekes dolgok.. Kitalálták, hogy bárányhimlő járvány van s kikérdeztek egyesével, hogy kaptam-e oltást, volt-e ilyen himlőm. Hát persze hogy nekem nem volt még, úgyhogy parázhatok, el ne kapjam – mondjuk nem tudunk róla, kinek van/volt -...

Aztán valami ágy- atka vagy mi csípett meg egy lányt, ezért azt mondták átvizsgálják az összes szobában a matracot speckó kutyákkal. Be is jelentették, hogy minden szoba tiszta, közben mi tudjuk , hogy semmilyen átvizsgálás nem volt…. Nah mindegy itt tuti nincs ágybogár:), engem semmi se csípett meg, plusz minden nap áthúzzák az ágyat kivétel nélkül, szóval én nem aggódom.

8 pózból mostanra lefeleltem, az anatómiát pedig befejeztük a héten, hétfőn elvileg egy nagyobb vizsga lesz belőle. Most hétvégén tehát pihi, tanulás, vásárlás, az idő most tavaszias, ezért talán csak pici strand. Vasárnapra egy srác egy kiruccanást szervezett Little Indiába, egy indiai ebédre, utána pedig ott shopping + strand, ha jó az idő. 20 fős buszt bérelt, ezzel megyünk, én egyedül leszek magyar, bizti jó lesz, izgii:)))

Hétfőn érkezik Bikram.. Azt mondják: felköthetjük a gatyánkat.  Még nagyon sok jógaóra, és nagyon sok meglepetés vár ránk azt mondják. A negyedik hétnek pedig lassan vége. Mindjárt félidő….  Juhhuuu!! Az erő legyen velem! Puszillak benneteket! ;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikramyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr955564816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása