2013.10.29.
09:06

Írta: Idill

Beszámoló a hatodik hétről;)

26-pose-2_1383033729.jpg_826x829

Hipphipp hurrááá kezdődik a hetedik hét!

A hatodikat gyorsan ledaráltuk… Hét közepén beszereltek párásítót meg még egy pár hősugárzót a Hot roomba… Miért? Azt nem tudom:) Jöttek tanárok kb. százan csüt-péntekre recertificationra (3 évente kell a bikram tanároknak ilyenen részt venni), lehet az ő kedvükért. Gondolom, nem kell elmesélnem, mekkora botrány volt. Én jobban bírtam, mint a múltkori halál-órát, de az nagyon kellemetlen volt számomra is, hogy annyira vizes volt a szőnyeg, hogy cuppogtunk benne, komolyan mintha zuhany alatt jógáztam volna.. Nah szóval a botrány eredményeként Bikram közölte, hogy 6 új hősugárzó van, de akkor 4et lekapcsoltat, mert látja, hogy csirkeszarok vagyunk. Hm OKAY!:) Pénteken így már csak pára volt, hőség nem. Ma hétfő este van, a mai órák teljesen jó melegben zajlottak, és nem locsogtunk már, így remélem az erős párásítást is beszűntették.

A hét meglepetése Emmy Cleaves volt, aki eddig egy előadást tartott nekünk, mert eléggé meg volt fázva, úgyhogy többször nem találkoztunk vele a múlt héten (90 éves, Bikram jóga oktató, 60 éve jógázik). Felcsillant a szemem, hogy végre valami érdekes történik! Az előadás utolsó 10 percében kijavítgatott egy-két embert bizonyos pózokban a színpadon – első sorból figyeltem:) -. Másik kivételes előadás Rajashreeé volt: Spirituality, Yoga and Science, ezt is első sorból hallgattam. Nem tudom miért, engem ő már akkor megfogott, amikor két éve találkoztam vele a Hattyúházban, azt hiszem akkor találtam ki, hogy a tréningre el kéne jönni.

Ezeken kívül minden ugyanaz, ezerrel feleltetés. Ma – hétfőn – kettőből is feleltem, és már csak kettő maradt hátra juhhuuu:)) Sajnos hét közben lopások voltak szobákból, a 3. és 4. emeleten. Többek iPhoneját és iPadjét elvitték a reggeli jógaóra alatt. Szerencsére én a 6.on lakom, és az értékeket bezárjuk a bőröndbe. Egyébként csak Apple termékeket vittek el, volt elől más laptop azt nem, pénzt sem. Ez kicsit lehangoló volt, sajnos volt sírás- rívás.. Ráadásul állítólag a szálloda nem túl segítőkész ebben.:(

Hétvégén shoppingoltunk ezerrel Santa Monican, vasárnap pedig elmentem a múltkori csapattal kisbusszal a túrázni, hogy megcsodáljuk Los Angelest fentről, ill. a Hollywood signt. Nagyon klassz is lett volna, ha nem lett volna felhőben a hegy.. Hm ilyen a mi formánk, a Hollywood feliratot szerintem max két percre láttam.. Ma bezzeg már süt a nap. Mindenesetre ez a Runyon Canyon nagyon klassz volt ( http://runyoncanyon-losangeles.com ), így a vasárnap is testmozgással telt – nem volt piti felmenetelni a csúcsra ..-. Utána viszont elmentünk enni egy koreai étterembe. Még sose próbáltam a kajájukat, de ezentúl gyakrabban eszem ilyet. Nem is tudom otthon van-e ilyen étterem… Az asztal közepén volt a grill, a húsokat kihozták, s magunknak sütöttük őket, mellé mindenféle saláta zöldség kis tálakon folyamatosan érkezett, és persze ez is az „egyél amennyit bírsz” jegyében.

Szóval a hetedikbe léptem… Úgy be vagyok vizesedve, tartja a testem durván a vizet... Ijesztő volt, hogy szombaton alig kellett pisilni, és mivel nem jógáztunk szombat délután, sem egész vasárnap, vasárnap a fejem egészen fel volt püffedve kis malac szemeim lettek, és nem csak nekem, nagyon sokan erre panaszkodtak.. Érdekes. Mondjuk én hormonálisan is ott tartok most (28. nap), úgyhogy emiatt kicsit most nyögök, de remélem ez a pufiság csak ideiglenes:)))))

Úgyhogy tömören ennyi drágáim. Most megyek alukálni, itt hajnali 1, Bikram eddig magyarázott... Mindjárt indítjuk a keddet.. Hamarosan újra írok, sok puszi Nektek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikramyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr585604264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása